Onsdag menTorsdag igen..

Gårdagen:
Tiden går fort fort! Det var ju nyss måndag tyckte jag? Det var en stressig dag på jobbet! Både jag och Anna var försenade hela dagen och jag åt inte mer än frukost på hela dagen. Men hellre sressad upp till 1000 än inget att göra! Umgicks lite med Linda. Hehe hon harde nyss hämtat sitt körkort så vi åkte in till stan mitt i smeten och åkte runt ett par varav och letade efter en restaurang vi tänkte äta på. När vi väl hittat en parkerings plats och hittat restaurangen var klockan säkert 22 någonstans och restaurangen var stängd haha. Men vi gick in på en annan restaurang i Gamlastan och smällde i oss feet pommes, bea och kött. Men gott var det =) Sen sov jag över hos henne. Vi pratade halva natten för att sedan sova en stund och upp igen kl 6 för att hälsa på gamla dagis jobbet. Det var rätt skojj att hälsa på. Man saknar många utav ungarna, men man saknar INTE jobbet i sig haha!

Idag då... Uppe två timmar tidigare än jag behöver igen då.. Tänkte ut på en promenad efter gårdagens pommes å bea hahaha men jag bara ORKAR INTE! Har 0 motivation just i dag! Jag behöver en hund!!! NU! Fasen vad man längtar till den dagen! Det känns som att vänta på en bebis typ.. Jimmy längtar nog till och med mer än jag tror jag. Jag hoppas att Sarah ringer Nina (en annan kennel) så vi kan åka dit och hälsa på snart =) Jag kunde inte låta bli att köpa den där väskan jag såg på nätet för några dagar sen.. Så nu har jag en hund väska men ingen hund hahaha Men det kommer nog =)


Uppdatering.
En lång dag har det varit. Har jobbat 10- 20. nu blir det tvtittande hela kvällen och en dusch möjligvis. Sen soooova. Jag är super trött! hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra kväll.










Kommentarer
Postat av: Maria

hahah men va sjutton ;) Köpa en hundväska och inte ha en hund hahaha ;) Söt du.

Minsann, kunde du sova borta från Jimmy en hel natt? ;) det var det värsta ;)

2008-04-24 @ 09:38:43
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Linda

Jag vill med ha hund!! :) Hoppas verkligen att ni får en liten valp snart, vore ju superkul! Och bra motivation då man inte vill gå ut och gå själv. ;)

2008-04-24 @ 19:44:51
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Maria

haha ja men jag måste ju testa på grejerna som jag ska köpa =)

Försökte ringa efter att jag fick ditt mess, skulle bara säga att det var skitbra =)

2008-04-24 @ 20:00:14
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0