Promenad i fina vädret =)

Idag vart det promenad ialla fall. När jag går därute planerar jag att fan va skönt, detta ska jag göra varje dag.. Å sen nästa morgon så är man så trött.. Ja, så kommer latheten in. Blä. Men jag har ju lovat mig själv att MINST 2 dagar i veckan minst 30 min någonsorts träning. Och än så länge har jag gjort som jag sagt. I dag vart det en 40 min promenad. Jag utökade några kvarter. Jag vill hitta den ultimata timmes promenaden. Som tar exakt en timme. Jag tror jag har en jag ska testa någon dag med mycket energi, tid och fint får väder såklart =)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj oj här har det hänt grejer medans man varit borta! Du håller på med ditt nyttiga liv fortfarande märker jag och du såg riktigt snygg ut i kjolen från Gina (inlägg du skrev tidigare). Du måste gått ner massor nu gumman!! Jag har gått upp i vikt. Ser ut som en strandad val trots att jag haft magproblem under semestern. Såg en del bilder igår på mig och jag kommer inte lägga ut några bikinibilder. ;) Men det finns en del fina bilder som Danne får hjälpa mig att lägga upp på min blogg sen. Nu ska jag ut och ta lite frisk luft, magen behöver det tror jag. Plus att jag måste förbi posten och hämta en skinnjacka som kom förra veckan. =) Stor kram och fortsätt såhär! Läste att du funderat på det där med körkort nu oxå, you go girl! Du kan fixa allt!

2008-04-22 @ 11:17:18
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Sara

Snygg munkjacka ;)

2008-04-23 @ 05:22:32
URL: http://minforsta.blogg.se
Postat av: T

Var ett par år sen vi pratade sist. Skönt att se att allt går bra för dig och att du mår bra. Du förtjänar det. Ha det fortsatt bra!
Vink, T

2008-04-24 @ 00:00:06
Postat av: Hanna ^^

duktig du är!! =)
ja måste oxå försöka promenera lite... få upp kondisen inför förlossningen! hihi. =)

2008-04-24 @ 09:07:29
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0