skönt!

Det vart gymmet istället för promenad. Vädret är inte så lockande just nu även om det hade varit bra med lite frisk luft. Men det kommer fler dagar med finare väder framöver hoppas jag. 30 min på cross trainern vart det. Lagom att börja med =) Nu har jag ju nått mitt ena mål så nu börjar jag med det andra. Det är att börja kämpa för att gå på någon sorts träning i minst 30 min minst 2 dagar i veckan. Fasen att det ska vara så svårt.. suck. Jag behöver någon som puttar på! Jag vet ju hur bra jag mår när jag tränar men ändå ska det vara så svårt att kliva upp 2 timmar tidigare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. va kul att de går så bra för dig!
kram sussie

2008-04-11 @ 19:11:15

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0