Vad händer?

Måndag igen å det känns som att allt börjar om igen... Lite halvångest inför arbetsdagen.. Tyson lös i magen igen pga att vi lite smått  gått tillbaka till det fodret han kom med. Men hans mage vill tydligen inte ha det! Så det var bara att ta bussarna till danderyd och Albano och köpa nytt i/d foder det. Köpte ett medel som ska stoppa upp magen så att han inte blir dålig igen. Men nu äter han inte så bra igen... *orolig* Ja, å så var det det här med jobbet igen då... Känns som sagt som att det börjar om igen. Jag får ju inte göra ett smack! Allt ska gå igenom Face hela tiden. Jag får inte ha mina grejjer som jag vill, får inte skriva reklam som jag vill, får inte göra reklam för nåt, får inte får inte å får inte. JAG BLIR GALEN!!! Jag fattar inte varför dom inte anställer nageltjejer på Face egentligen!!! Jamenar man är ju inte egen för 5 öre där! Det är dåligt med kunder nu efter erbjudandet =( Just nu vill jag bara ha ett vanligt jobb där jag får en fast lön vare månad för att slippa vara så orolig för allt =( Usch, ingen bra dag idag känner jag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman då =(



Jag kommer snart och muntrar upp dig iaf =)

2008-08-11 @ 11:00:08
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Beklagar verkligen att Tyson blivit sämre igen. Veterinären har säkert berättat hur du skall gå över, men ändå eftersom han varit så pass "sjuk" så gå väldigt, väldigt försiktigt från Id till det andra fodret. Låt det ta sin tid. Funkar det inte med detta foder så får du ju välja annat foder.

Hur går det med drikandet, har det löst sig med detta ännu? Ett litet tips som jag vågar mig på för att få i honom lite vätska är att ge honom "isbitar". Man kan smaksätta is med lite köttsaft/blod el saltfri buljong och ge honom, det skall bli så stora bitar att han inte riskerar att svälja dem, utan bara kan slika på dem. Det svalkar lite när det är varmt, kan vara roligt om han får lite fart på dem på golvet och kan göra att han bli törstig. Lycka till!

2008-08-11 @ 12:07:04
URL: http://www.rathunters.dinstudio.se
Postat av: Anonym

HA en skön måndag..så det var inte du på bröllops bilder...men vackra var dem allt..

2008-08-11 @ 15:15:33
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Marie

tänkte nästan detta - aldrig bra att skriva kontrakt :S

2008-08-12 @ 16:43:50

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0