Han skrämmer livet ur mig!

Imorse var 'Tyson ganska pigg och glad som vanligt. Han åt pytte lite efter att ha lyxat till det med kyckling.. vi busade och allt var som vanligt så var det dax att gå till jobbet. På med jacka och koppel så ligger det en boll precis vid dörren så puttar jag den en bit mot tyson och han skulle ta bollen.... då halkar han! Han ramlar omkull och piper till och blir liggandes helt stilla........................................................

Jag slängde mig på telefonen och tårana sprutade! Minuten tills kön var slut tog en evighet.. Tillslut kom jag fram och jag fick ur mig typ.. tyson håller på dö.. Kvinnan i telefonen blev nog lite paff och försöker lugna mig och jag sansar mig och berättar lite snabbt vad som hänt. Ta det lungt, andas han? -Ja! Då tycker jag ni ska komma in på en gång! -OK, jag ska ringa en taxi!

Jag hittar såklart inte taxi nr och ringer Jimmy..

Detta var allt på en ca 2 min.. men det kändes som en livstid. När jag sitter i telefonen börjar tyson röra på sig lite och Jimmy lugnar mig och säger att jag ska avvakta lite för att se om han mår ok. Efter ett tag testade jag att ställa honom upp, han var lite groggy men han kunde stå. Jag ringer vet igen och säger att han håller på att kvickna till och hon tycker då vi ska avvakta och ringa igen om det blir konstigheter. Så jag bäddar ner honom i sin väska orolig som fan och åker till jobbet.

Tyson kvicknar till men är lite halvseg. Jag reagerar på varje andetag, varje rörelse och dagen blir jätte jobbig!

Kan detta ha att göra med trycket i huvudet kanske????

Nu är allt som vanligt men jag vågar knappt röra honom längre... =S

Imorgon ska jag ringa vet och jag hoppas på att dom har någonting possitivt att berätta! jag orkar inte med fler negativa nyheter!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men fy fan....

Du måste få veta vad som pågår och vad du kan göra för honom nu, för du orkar inte ha det så här.

2008-12-05 @ 08:55:32
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv; usch så hemskt. Hoppas verkligen att det går bra, även om det inte ser så ljust ut just nu.

Men vetrinärerna kan göra underverk!

Arbetstränar på en djurklinik och har sett en heldel.

Kram på er och vi håller tummar och tassar här hemma!

2008-12-05 @ 11:40:40
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Vad obehagligt gumman :-(

Skickar kramar!

2008-12-05 @ 13:40:01
URL: http://metrobloggen.se/emmalee
Postat av: Marina

Nej usch:-( Det här funkar inte. Och jag känner igen paniken...hade ju en katt som fick en strykbräda i huvudet och svimmade av.

Men du måste vara på väg att ta slut psykiskt. Tänk lite på dig också. Kram

2008-12-05 @ 17:53:55
URL: http://mamasmurf.bloggspace.se
Postat av: katri

fan va jobbigt ni har det.



vet du om ni kan lösa hans vattenskalle? att dom opererar in ett rör som för med sig vätskan ut?



kramar katri (men en mycket bestämd bebis)

2008-12-05 @ 21:22:03

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0