helt slut


Jag hade svårt att somna igår pga förkylning och en viss tv spelande pojkvän.. Idag är jag helt slut! Nu har förkylningen brytit ut ordentligt men jag måste jobba 2 dagar till! Sen blir det jul hos mamma några dagar :) Sen är det jobb några dagar till och sen åker tåget upp till dalarna. jag ser fram emot att komma bort en stund! Lite orolig för hur det ska gå med hundarna men  det ordnar sig säkert! Skulle vilja hitta nyårskläder! Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig å de känns lite trist. känner för att klä upp mig! Har varken tid, lust eller pengar att shoppa för så det får  og bli nå gamla trasor haha

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan Jess!

jag tänkte rekomendera den nya nässpray för både nästäppa och rinsnuva till din förkylning, den är underbar! Jag låg först i en vecka sen när de var som värst skicka jag iväg Pelle att köpa den och den trollade bort halva sjukdommen!

Snyt dig ordentligt spraya i näsan sen är du redo för jobbet igen!



Krya på dig!



God Jul och Gott Nytt År!

2008-12-22 @ 11:18:37
Postat av: Elin

Krya på dig! kram

2008-12-22 @ 20:21:35
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0