Dö trött och lite illamående...

image1974Gaaah va tröttis jag är! Hade ingen lust alls att gå upp från sängen. Efter frukosten å nästan en hel 50 cl flaska vatten så kände jag ett stop i magen.. Mår lite illa :S Äsch.Det är nog allt vatten jag har försökt få i mig nu på morgonen. Det mest irriterande (men ändå bra) är att jag har en kund kl 10 å sen inte förns några timmar senare. Vill ha mina dagar fulla!! Hör ni de?? Kom hiiiit! Före jul när det verkligen var fullt så klagde man över de långa dagarna, Nu vill jag ha så igen hehehe Aldrig är man nöjd va. Nä, oj. Klockan sprang iväg. Måste dra. Ha en bra dag!

Föresten. Linda "min lilla peppis" du måste hjälpa mig eller VI måste hjälpa varandra nu! Kram

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0