Godmorgon

image1928
Jajjamen.. Nu har jag varit på gymet och svettats. SÅ SKÖNT! Varför är man så lat de andra dagarna när det är sån skön känsla så här efteråt?! Å ett tips. Ta å köp en Ipod eller Mp3 eller nånting med musik på. Ladda den med den musiken ni gillar och sen är det bara att köra stenhårt. Jag lovar att det känns mycket bättre (ialla fall gick det 1000 gånger lättare för mig) Åt precis en banan och strax blir det lättfil med müsli. Sen in i duschen och sen till jobbet. Visst gillar jag dessa sovmornar men det är inte alltid så kul att komma hem vid 19- 20 tiden på kvällarna. (Sambon är alltid så trött och orkar inte umgås. Blä!)

Nä, dax att sätta fart här.
image1929
Ha en bra dag

Hallå? Var är ni alla söta "nagel fixar tjejer" ?????

Kom å fixa naglarna vettja ;)


Kommentarer
Postat av: Angela

Jag fixar gärna naglarna hos dig :) men då inför sommaren inom mitt jobb går det inte nu :( mycket slita öppna med händerna

2008-02-07 @ 06:28:25
URL: http://www.angy.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0