Härliga söndag..

Vaknade vid 12 i förmiddags.. Låg kvar och drog oss till 13. Ställde mig på vågen och vips så har jag gått ner 1,2 kg på två veckor =) Det går sakta men säkert, bara det fortsätter i den riktningen så kanske det blir en riktigt bra sommar i år =) Har sovmorgon i morgon och mår lite bättre så jag hade tänkt att gå till gymet imorgon. Skönt att röra på fläsket lite hehe ;) Sitter och väntar på Bive (En av Jimmys bästa kompisar) med flickvän å knodd.. Jag har ju för 17 inte träffat Hanne en ända gång. Men nu kommer hon inte undan. Spännande att se hur hon och lille Theodor ser ut!
Jag ville åka in till Kungsan och åka skridskor idag efter att en kund pratat om att hon och hennes dotter hade gjort det. Men det hade inte Jimmy någon lust med. Inte att gå till simhallen  heller.. Å det verkar inte bli nån promenad ut till PC city i detta skit väder heller... Suck. Ännu en dag hemma.. Blä!

Hmm, vad ska man äta idag tro???

Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt att det händer nåt på vågen då:) Trevlig söndag! Kram

2008-02-03 @ 17:31:52
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0