Lördag.

image1940Då kom jag nyss hem från jobbet. Usch vad trött jag har varit idag. Men inte så konstigt efter denna natt... Somnade väldigt sent å sen kom Jimmy hem vid 4 tiden och då var jag tvungen att berätta för honom vad som snurrade i mitt huvud. Sen hade jag lite svårt att somna om, men det gick efter ett tag. När klockan ringde kände jag mig som en klubbad säl. Pussade på Jimmy och hade ingen lust att gå jobba utan ville hellre ligga i sängen å sova några timmar till. Vilket fall som helst känns det lite bättre nu. Jag är fortfarande trött men allt snurr känns inte som det snurrar längre. Ikväll blir det ingen bowling för det är ju faktist melodifestivalen ikväll. Även om jag lovade mig själv att jag aldrig skulle titta efter att The Ark vann förra året så ja... Det är ju tradition ;) Man får väl köpa lite nötter och frukt att knapra på för nu är det nya tag som gäller! Jag hade "min" kostrådgivare på salongen och lagade en nagel idag och vi pratade lite om mina "problem" Och jag MÅSTE följa hennes program om det ska hända något. Så... Det är bara att ge sig fan på att göra det och vara tyst!  Hoppas ni får en bra eftermiddag/ kväll.

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra där! Omvandla din ledsenhet, irritation och ilska till att ge dig fan på att du ska gå ned i vikt, asbra ju =)

2008-02-09 @ 15:55:19
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Sara

I min webbläsare visas bakgrundsfärgen som ljusgrå...

2008-02-09 @ 16:10:49

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0