Nyss hemkommen.

image1966Kom just hem från jobbet. Jimmy sitter ju självklart och speler. Vad annars?! Haft en bra dag idag även om jag inte tyckte det var så roligt att klockan ringde imorse. Trodde att det var Jimmys klocka som ringde och vart irriterad på att han aldrig stängde av hahaha. Han brukar ju alltid gå upp före mig annars. Snart hoppas jag på att få någonting i magen för jag är jätte hungrig. Käkade bara frukost. Vart på lite dåligt humör nyss men men.. Det är väl saker man får leva med. Men det är inte roligt att det går före mig... suck! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Ja, det är härligt med lycka och glada miner =) vilken fin blogg du har. Har också sett gone baby gone, riktigt bra! laddar ner en del filmer, så det blir mycket filmtittande ibland =)

2008-02-23 @ 19:04:24
URL: http://www.Jeennyyss.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0