Piggelin?!

image1976

Kände mig faktist lite piggare imorse =) Har suttit och räknat vad det blir för räkningar denna månad. Lika kul som vanligt.. Inte! Bara JAG har räkningar på nästan 15 000 denna månad. Blä! Känns pissigt! Jag tror minsann att jag ska fixa mina egna naglar idag på jobbet. Jag kan inte gå så här... Vill ha fina naglar. Hur skulle det se ut lixom om jag träffar nån ba: vad gör du nu då? Naah jag jobbar som nagelterapeut å då tittar ALLA automatiskt på naglarna å som dom ser ut just nu gör jag ingen bra reklam för mig själv hahaha. Bättring på det! Nä, nu ska jag ta å röra mig. Ha det bra...


Uppdatering
Anna hade lite tid över idag så jag frågade om hon inte kunde fixa mina naglar.. Jag ville ju helst förlänga dom . Men hon tyckte att ska vi inte lägga fransk så ser det lite längre ut. SÅ vi gjorde så.


Trodde för det första att det var onsdag idag.. Men icke. Å för det andra trodde jag att februari hade 28 dagar så jag satte mig med min bokföring när jag kom hem. Ja, nu är den ialla fall nästan klar tills imorgon hehe.
Kommer nog gå lite back denna månad (Februari... Alla har dåligt med pengar)=( Som tur är har jag lite besparingar att ta av =) Men även dom pengarna börjar sina nu.. Såååååååååååååå

Snälla.........

Kom och få fina naglar!!!
HÄR har ni prislista
Boka hos mig! ;)
Ring och boka en tid!
Tfn 08-580 193 19


Kommentarer
Postat av: tove

ha en bra dag :)

2008-02-28 @ 11:12:45
URL: http://liljaaaa.blogg.se
Postat av: Kristina

Å vilka fina naglar du har:) Håller på att spara mina nu, som förra våren. Kommit en bra bit nu, ska göra fransk maikyr idag tror jag. Ha en bra dag! Kram

2008-02-29 @ 08:33:51
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0