Skenet bedrar?!

image1962Hur kan vissa människor vara så falska? Jag fattar inte. Dom är huuur glada, trevliga, hjälpsamma, lådsas att dom bryr sig mm mm som helst men egentligen tycker dom illa om en? Varför gör man så? Vad vinner man på det? Förr eller senare kryper det ju fram och dom sätter "kniven i ryggen" på en. Sen får man trippa på tå för att man inte vet hur det egentligen står till. Ska det behöva vara så? Man säger att "tjejer är så" men jag har minsann vänner som inte är så! Det behöver inte vara så! Om man en gång säger till någon att detta är jag sur eller irriterad över men sen gör exakt samma sak tillbaka.. Hur ska man tolka det? Som hämd? Jag är inte uppfostrad till en bitch och vill inte vara en heller! Men ibland undrar jag om det inte är precis det man behöver vara bland vissa människor?! Jag vill kunna vara vänner och kunna säga ifrån om det är något man inte gillar eller så fråga om det är någon man tycker är konstigt?! Det är väl så man gör? Eller lever jag i någon fantasi värld? Måste man bli en bitch för att klara sig? Jag vill inte trippa på tå! Jag mår inte bra av det. "Bry dig inte", säger ni "Låt det rinna av". Men jag kan bara inte! Tillslut blir det väl samma mynt?!

image1963

Jag behöver inte sånna så kallade vänner!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0