Tävling: Vinn 1000 kr hos Haléns!

Jag klickade in till Camilla och hittade denna roliga tävling som Käthe har på sin blogg

Det är en kul tävling där vinnaren får ett presentkort på 1000 kr att handla för hos Haléns.
Tävlingsuppgiften går ut på att leka stylist och plocka ihop en outfit från Haléns till ett värde av max 1000 kr.

Detta är mitt bidrag:

image1961
Jag har valt en trikåbyxa som kostar 299kr. Till det har jag valt en topp som kostar 199kr och sist men inte minst en stilettsko för 239kr


Tävlingsuppgift: Plocka ihop en outfit för max 1000 kr hos Haléns. Skriv länkar till plaggen i en kommentar eller länka gärna till ett kollage på din blogg (om du har en sådan). Men det är absolut inget krav att man har en blogg. Pris: Presentkort på 1000 kr att handla för hos Haléns.
Sista tävlingsdag: Torsdagen den 28 februari 2008 kl. 22:00. Max ett bidrag per dag.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilken fin blogg =)

2008-02-22 @ 19:37:57
URL: http://mthilda.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0