Vad är detta?

Hela halva natten har jag legat med jätte täppt näsa och det bara kliar och rinner...Känns som jag har varit så här fast inte riktigt så här illa sedan jag blev förkyld när jag gick utbildningen. Det är verkligen SKIT JOBBIGT!!! Jag ska fasen ringa och få en tid på vårdcentralen eller något för så här kan jag inte gå! Jag vet inte om det har med att jag har slutat med nässprayen att göra eller om det är dammet på jobbet eller om jag har blivit pollen allrgiker eller nåt? Men det måste undersökas i vilket fall!

Ringde tidigare idag till närakuten för på vårdecentralen kommer man bara till telesvar som säger att det inte finns tider. Ialla fall så när jag ringde och förklarade läget med min näsa så tyckte hon att jag skulle prova att köpa en allergi spray tills jag har bokat tid till läkare. Så sagt och gjort. Nu har jag köpt en spray: Budesonid Merck NM (som inte ska vara beroendeframkallande) sprayade några sprut i näsan idag och det känns faktist bättre. Vet inte om det var sprayen eller om det bara är jag som tror på det. Men det lär visa sig. Min stackars näsa har 2 veckor på sig att visa om det är allergi eller ej. Jag ska göra ett nytt försök imorgon med tid på vårdcentralen.


Uppdatering
Kom nyss hem från stan. Träffade "gamla jobbet" hehe. Det var riktigt kul att träffa tjejerna igen! Man saknar dom ofta! Goa tjejer är ni! ♥ Vi käkade på Wokhouse.. SÅåååååå mumsigt! Hoppas det inte dröjer innan vi ses igen!
image1958

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0