2 dagars ledigt..

Kan ni tänka er.. Jag har haft hela 2 dagars ledighet =) I lördags vaknade jag kl 10 lite halv stressad och gick upp men i morse vaknade jag inte förns 11.30. Super skönt att få sovit ut. Jimmys xbox 360 har pajjat så vi har suttit och spelat super mario world typ hela dagen. Vi har käkat tacos i helgen. Mums det var smaskens!

I morgon är det jobb igen. Vetifasen när jag börjar kom jag just på. Tror 10 men hmm... Att bero på jobb så har Hasse fixat något program på datorn som hjälper mig att räkna ut moms och skatt och allt. Skit bra ju! Gäller bara att fylla i allt ordentligt nu!

Jag är snorig som bara den IGEN... Jag fattar inte vad det är. Det går lixom inte över. Har varit förkyld från och till sen i slutet på oktober och det vill lixom inte ge sig. Jag blir inte frisk innan jag får nästa förkylning. Blä! Jag som har kommit i gång med träningen. Varför ska jag tamefan alltid bli sjuk just då jag börjat träna? Suck!

Snart dax för sängen

image1894

Kommentarer
Postat av: maria

Ja jag lär väl köpa mig en MP3a jag med. Fick ju en av Robert när jag fyllde år förut, men vem tror du det är som har snott den? ;) haha

Ja men grejen var att jag var ute i god tid, vi åkte samma tid som alltid, men helt plötsligt så gick bussen 10 minuter tidigare och hade så gjort sen i augusti sa hon? Jag brukar åka varje helg, så jag fattar ingenting.

2008-01-13 @ 23:10:17
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Kristina

Hoppas du haft en bra helg:) Kram

2008-01-14 @ 09:58:58
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: fredriqa

uppdaterat nu dårrå :P
hur går det med jobbet, e det kul?
shit du e duktig som tränar å håller på. jag va oxå inne på det här med cambrige förrut men jag blev anti när jag insåg att d handla om drycker. jag drack nutrilett förrut å det gav mej magkatarr, illas!
krams

2008-01-14 @ 20:58:23
URL: http://fredriqa.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0