Godmorgon

image1913

Jätte pigg... Inte! Bestämde redan igår kväll att det inte blir nån träning i dag. Man kanske ska gå kolla vad det är för en envis förkylning jag har. Allt dom säger (oftast) är att det är virus. Hem å vila. Jag har verkligen inte tid/ råd att vila. Jag måste jobba! Lite vila får jag ju. Har ju sovmorgon till 10, 11 på mornarna nuförtiden.
Ska ner till centrum å panta lite burkar å grejjs.
Ha en bra dag.

Uppdatering:

Vad är detta?? Inte en kund inbokad på hela dagen =( En drop in manikyr och två naglar, det är det ända jag har gjort. Man blir nästan tröttare av att bara sitta å göra ingenting än att ha hela dagen inbokad. Konstigt...
Imorgon har jag och göra ialla fall =) Fråm 8.30 så det blir ingen sovmorgon imorgon inte. Men hellre mycket att göra med tidiga mornar än nada! Dom nya eleverna har börjat och dom frågar MIG om tips. Då känner man sig duktig =D
Katti fixade mina naglar idag =) Skönt att slippa göra dom själv!
Jag körde med fransk idag också. Ny glitter fransk. Jätte fin!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh vad kul att få naglarna fixad! Jag har vart så slö på den biten ett tag... Men nu blir jag sugen igen när jag läser din blogg! Kram på dig!

2008-01-24 @ 22:15:48
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0