Helgen

image1916Jaha.. Igår jobbade jag till 16.30 sen hem och åt mat, duschade och stack iväg till Elina och Peps på fest. Jag hade planerat tidig hemgång för jag hade verkligen ingen lust att festa, jag var trött. Men väl där och en vinflaska och massa vänner och bra musik senare så ville jag inte åka hem. Den känslan var det läääängesen man hade! Så skönt att inte känna det där att man vill hem och att inget är kul. Allt som oftast är det hemresan som tar emot mest! Jag hatar att åka hem på natten när det är mörkt å läskit! Å sova borta vill jag inte göra heller då man vill vakna upp i sin egen säng med Jimmy.. Tack Elina, Pepz, Jana, Danne, Linda, Padma (å alla andra) för en super trevlig kväll!
image1922

image1915Idag då...Jag har inte ens satt på mig kläder. Låg å sov till klockan var 11.30. Låg och drog oss etttag å sen skulle Jimmy iväg på Bandy. Jag hoppade in i duschen och sen bäddade jag ner mig i soffan med filtar och slog på Toon disney och somnade. Vaknade då och då. Tittade på tecknat och bara kände mig seg som fan. Så kom Jimmy hem med Kycklingburgare.. Vi åt och Jimmy stack iväg och denna gången skulle han titta på en match.. Suck. Ingen mys söndag med kärleken här inte! Har suttit vid datan ett tag nu å funderar på allt å ingenting. Imorgon är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0