Jajjemen..

Då kom man hem från gymmet nyss =) Fy fan va skönt! Jag körde på dom där maskinerna som igår (vad dom nu heter) en halvtimme och sen spinning 30 min och till sist core 30 min. Nu känner jag mig som en ny människa =) Imorgon kommer kost schemat då jävlar ska vi se på resultat!

På jobbet var det väldigt lugnt idag, ganska skönt men dåligt med pengar =( Aja, bättre lycka imorgonigen =) Jimmy stackarn har feber så jag ska först ta och stoppa i mig käk å sen är det bärst att rå om älsklingen lite! ha det bra så länge! Kramisar

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Visst var det skönt att komma igång med träningen!

Lycka till!

2008-01-10 @ 23:00:05
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Anonym

Hej. Va duktig du är. Hoppas att allt är bra.///Sussie

2008-01-11 @ 18:08:36
Postat av: Carro

Faan vad du är duktig! Jag vill åsså vara så inspererad.....:(
Men insperationen kommer aldrig.... *skratt
Hoppas att du mår bra! Jag såg en kväll (tyvärr för sent) att du skrivit till mig på msn. Jag ser aldrig att du är inloggad där...? Skulle vara kul att surra nån gång! Hur går det nu då, efter din utbildning å så...? Måste du ha praktik någonstans.?
Kram på re pudding! :)

2008-01-12 @ 09:53:13
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Postat av: Tessan

Vad duktig du är som orkar köra på så hårt med träningen.

2008-01-12 @ 10:35:49
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0