Utmärkelse

Fick för ett tag sen en utmärkelse av Kristina, vart väldigt glad för just nu känns bloggandet lite avsides eller vad man ska säga... Har ju typ inget att skriva om nu när jag jobbar som jag gör hehe. Å när jag väl skriver är det om något ointressant... Men men, kul att någon gillar min blogg ;)

"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"

Här kommer dom jag skickar detta vidare till:
Kristina, Carro, Maria, Linda, Fredriqa, Evelina,

Kommentarer
Postat av: evelina

åh tack, vad söt du är!!

kram

2008-01-21 @ 23:22:40
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0