Var är mitt schema??

Hmm, idag skulle jag då ha börjat med mitt kost schema. Men Camilla (kostrådgivare) har inte hörat av sig. Får ta och ringa henne i morgon tror jag. Nu när jag ändå är föskyld så har jag passat på och ägnat tiden ikväll till bokföring. Jippi hehe.. Nä, men det är skönt att inte ha allting till slutet av månaden. Och med detta underbara program microsoft office så blir allting sååå mycket enklare. Man slipper räkna. Programmet gör det åt mig. Jag skriver bara in utgifter och inkomster så räknar det ut moms, skatt mm. SKIT BRA! Jaha, vad kan jag mer skriva?? Fasen, jag har ju inget att skriva om. Jag jobbar ju bara... Hmm, inte så värst intressant men jag kan ju berätta att jag sitter med 3 naglar målade på vänster hand i en skit snygg rosa färg. Då undrer ni säkert varför? Jo, jag hinner fan inte ens med mina egna naglar fast jag sitter i salongen hela dagarna haha. Det var väl intressant att höra ;) Ähh. Jag lägger ner det här nu.. Hoppar i ett bad. Ha det bra. Nattinatt
image1896

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha!! Det är precis så det är! Det man arbetar med hinner man inte göra åt sig själv. Jag placerar pengar hela dagarna och sitter med massor med kunskaper om detta. Tror du jag hinner placera mina egna!?!? Aldrig!! Haha!! Så är det nog i alla yrken. Kram på dig!!

2008-01-15 @ 08:43:40
URL: http://mallin.blogg.se
Postat av: Kristina

Kul att det går bra för dig:) Skönt att bokföringen verkar funka. Ha en bra dag! Kram

2008-01-16 @ 08:02:39
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: maria

Du ska få ge mig det programmet.

2008-01-16 @ 12:14:00
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0