Yeeeeeeeeeeeeeeei!

Fan va duktig jag är!! I dag har jag tränat =D Jag gick på hmm va heter dom...? äh, sätter in en bild så ser ni =) 40 min och sen lite armar till att börja med... Jag vill inte sitta å ha så ont att jag inte kan röra mig imorgon hehe Sen.. har fått start paketet från Canbridge.. Å jag VET som sagt att det inte är bra att banta på det viset.. Men jag kände ingen annan utvägg just då. MEN så då.. dagen efter så kommer en kund å fixar sina naglar och det visar sig att hon är kost och tränings rådgivare. SÅ vi bestämmer att hon ska hjälpa mig att gå ner dessa jävla 10 kg förmycket. Delmål. 5 kg på 4 veckor. Mål. 10 kg på 8-10 veckor. Jag räknade kalorier förut och det funkade faktist, det är något jag kommer ta tag i senare sen när jag väl kommit ner så att jag håller vikten (Nina ;) Jaha, får se här nu.. Måste nästan ta och planera in träning några dagar i veckan till att börja med, så att man kommer igång. Sen tror jag att man bara vill dit som förut och då spelar det ingen roll hur trött man är. Men jag måste planera nu i början! Haha, jag måste erkänna. Jag köpte choklad idag.. Tänkte.. Ska jag klara mig utan choklad i 10 veckor så måste jag fan få äta nu! Å vet ni??? Jag glömde de på jobbet. Gaaah! *sugen* Aja, lika bra det kanske hehe. Nä, nu ska jag lägga mig i sängen och glo tv en stund. Jag har så jäkla svårt att komma ner i varv när jag jobbar så sent å dessutom tränat hehe. Ha det bra!





Nina: Hittar inte till dig via din kommentar så jag skriver svar här: Jag har absolut unte blivit rekomenderad av min kostrådgivare att börja med cambridge.. Jag ska få ett riktigt schema och har än så länge inte rört dessa prov från canbridge. Jag ska nu börja träna ordentligt igen och följa detta schema jag får imorgon (fredag) i 10 veckor och nå mitt mål. Så du behöver inte bli så där ;) Lugn lugn ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fan vad duktig du är gumman! Du får ge mig lite tips sen som du får av den där kostrådgivaren. :) Keep up the good work! Och du, om du glömde chokladen på jobbet kan du inte ha varit så sugen! ;) Kram

2008-01-10 @ 09:55:07
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Kristina

Å hoppas det kommer gå bra för dig:) Kram

2008-01-10 @ 10:55:44
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Nina träningsnörd såklart ;O)

Ehm alltså jag undrar vad det är för en kostrådgivare som rekomenderar/ hjälper dig med cambridge
till en tjej i din ålder.
då cambridge
används på karolinska sjukhuset för riktigt jävla feta.. nä jag blir upprörd. banta gör man med mat. du måste lära dig att äta rätt.. Jag hoppas hon får dig att käka mat och inte hålla på med drinkdieter. de flesta som kör drinkdieter går upp sina kilon igen om inte mera...

NU låter det som jag är fly förbannad, men jag anser att gå på massa drinkdieter det gör man när man är riktigt lat. mat och motion bästa vägen =)
jag kan svära på att du äter alldeles för lite lagad mat. Det gör de flesta som har svårt att gå ner i vikt. de äter för lite tränar för mkt.

2008-01-10 @ 21:20:08
Postat av: maria

heheh du får gärna berätta hur jag ska göra, o vad jag ska äta... måste oxå gå ner 10 kilo.... RÅÅD??! hahah,...

2008-01-26 @ 12:57:39
URL: http://iiaa.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0