Första natten

Gick också jätte bra, jag vill ju inte ha honom sängen sen så jag la en madrass på golvel och la mig. Jag visade Tyson sin säng som många gånger tidigare men där skulle han då inte ligga hehe. Så nära mig som möjligt och hlst under täcket. Ivf så sov han näst intill hela natten. jag vaknade till av att han börja gny och röra på sig vid 4 tiden men jag somnade om och när jag vaknade så låg det en bajs pöl på golvet. Jag inser ju att jag borde gått ut med honom men men. Vid 6 började han igen och då tänkte ja att nu ska jag inte vara lika dum. Men när vi kommit ut har det nyss regnat och Tyson ville INTE vara uta i de blöta. Han klättra på mig och ylade som bara den hehe. Så vi gick upp igen. Somnade om och vaknade vid 9 och gick ut och satte oss på gräset. Då satte ylandet igång igen men ne tänkte jag och började busa lite, lutade mig över honom och pussade på honom då gick det minsann bra att kissa en skvätt. Han fick massa beröm och jag gick lite iförväg å han sprang inte ens en meter bakom mig hela tiden. Effter bara en liten stund gjorde han även nr två =) Å matte blev så glad och vi busa lite till på gräsmattan och sen gick vi in och fortsatte att busa.  Nu ligger han här och vilar sig inför nästa bus pass hehehe. Men så duktig han är!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Menar du filmen så vet jag tyvärr inte om den var bra, blev inte att vi gick på den för vi missade lite med tiderna när den gick. Blev lite fel där :) men musikalen av den var jätte bra så jag tror nog filmen är det också.



Hur går det med voffsing?? =D

Kram

2008-07-29 @ 06:20:37
URL: http://alella.blogg.se/
Postat av: stars in heaven

Oh vilken liten sötis. Jag blir så avvis :)

2008-07-30 @ 09:48:40
URL: http://tisasdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0