Nu är han äntligen hemma!

Ja, imorse kom vi iväg ganska så prick 7.00. Lite halv sliten, trött, pirrig, nervös och förväntansfull satt vi i värmen på en gammal volvo utan ac hahaha. Tror du att vi flöt bort?!? Vi stannade till nån gång och sträckten på benen. Väl framme i Borås käka vi på Mcdonalds men jag har svårt att äta i värmrn + att man var lite halv körig i magen av all nervositet hehe Sen hem till monica och vad ser jag... Tyson... Å han är ju bara väääärldens finaste och sötaste varelse!? Ivf så fick man väl sansa sig lite och skriva papper och så innan det var dax att dra, jag gjorde avskedet kort för usch vad jag inte gillar avsked! Speciellt när man redan känner sig skyldig och taskig för att ta ifrån Tyson från Filli (mamma) Men väl ute i värmen så började jag lite smått att förstå att nu är han faktist vår!!! Och jag kände bara lyckan när han tryckte sig så nära mig som möjligt... *tårar* (fast bara så de inte syntes hehe) Resan hem gick jätte bra! Han är så duktig vår Tyson! Han drack inte ur skålen först så jag hade vatten i handen då drack han =) Han är så nyfiken hela tiden, busar och har sig! Sen sover han sen upp och busar igen hihi Vi stannade till och luftade oss lite då och då och när vi tog en lite längre fika paus sprang vi lite på gräsmattan och gjorde både ettan och tvåan, så duktig så! Sen var det dax för en sov paus igen. När han vaknade var både han och jag blöta av svett så jag sträckte fram vatten skålen och då var det minsann dax för vatten också. Så böjde jag mig fram för att dricka själv och skulle rota fram min flaska ur påsen och han hörde prasslet från sin matpåse och han upp och hoppade och var så glad så hehe så då var det även dax för mat. Sen var vi så busigs så busiga =) Väl hemma går han inte 2 m ifrån mig, vill ha uppmärksamht hela tiden och vi är BUSIGA som få! Nu liggen han med mig i soffan på min axel och sover så sött =)

Här kommer lite bilder



Kommentarer
Postat av: Sarah

Va fin han är, helt underbar :)

2008-07-28 @ 05:43:46
Postat av: Linda

Guuuud så söt han är!! Vad kul gumman! Stor kram

2008-07-28 @ 08:53:27
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad vacker han är, lillkillen!! :o) hur mycket väger han nu??

2008-07-28 @ 09:59:58
Postat av: Sofie

Men herregud så underbar!!

2008-07-28 @ 23:23:20
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: katri

va fin han är =)



va kul att ni fått hem honom!

2008-07-29 @ 10:51:29
Postat av: Dee

Guuuuuuuud va söt han är:) Va härligt att han äntligen är hos er.

2008-07-29 @ 19:24:15
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Melina

Gud vad fin och söt han är! :)

2008-07-30 @ 23:07:57
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: Marina

Åååååååhhh!!!! Han är så söt så det pirrar i magen ju!

2008-07-30 @ 23:25:13
Postat av: Karin

Åh vilken underbar sötis!

Hade kenneln ngn hemsida, skulle bli jätteglad om jag fick adressen i såna fall =)

Ha d fint

2008-08-19 @ 17:47:44
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0