Dåliga nyheter

Igår va allt på topp.. idag känns det inte så bra längre =(
Igår fick jag veta att jag kunde få sluta när jag ville. Då ringde jag C och det lät lite - oj så fort. när jag berättade att jag kunde börja redan på måndag. Men hon skulle få tag i G och så skulle det fixa sig. Idag när jag slutar ringer jag och frågar hur det hade gått och då hade det skickats ett mail till G som hon inte fått svar på. Döööh! Asså, det var väl ganska dålig stil?! Om det ska gå fort skickar man väl inte ett mail? Då skulle hon ringa på morgonen i morgon och försöka fixa en träff med G som tydligen måste godkänna mig innan jag kan börja. Trodde jag hade en plats redan? Så på måndag eller tisdag kanske.... ??????????????????????? Jag har ju kund redan på måndag?? Visseligen bara en nagel men ändå. Har ju kund på onsdag och torsdag också! I värsta fall kan du ta min plats? Jaha... Men bra... inte. Stackars mina trogna kunder. Dom får flyga som en vante fram å tillbaka... inte så proffsigt direkt.

Aja. jag ska inte ta ut sorgerna i förskott. .förhoppningsvis får jag veta imorgon när jag kan träffa G.
Men det känns lite si så där nu asså

Suck

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Jobbigt!

2008-06-12 @ 20:22:41
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas du får en bra dag iaf :)

2008-06-13 @ 11:04:36
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0