En nervös tisdag.

Nu har man tränat 30 min på min Orbitrek. Känns skönt faktist. Ingen stress idag. 30 minuter känndes korta idag då jag funderade på hur det skulle gå idag. usch va nervös jag börjar bli. Men å andra sidan, varför? Jag ska ju göra det jag är bra på som jag gör varje dag. Så cooola ner mig hahaha! Har sovit oroligt inatt och drömt en hel massa.
Nu ska jag hoppa in i duschen..


Nu, har jag fixat mig i ordning för dagen. och väntar på att klockan ska gå så jag kan börja åka. Man blir ju inte mindre nervös av att bara sitta och se klockan krypa sakta sakta.. självklart har jag fått en mega finne på haka också. snyggt. inte! inte mycke att göra åt. Le å va glad och göra mitt bästa. ska skriva ner lite frågor jag vill veta nu på en gång. annars glömmer jag.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktig flicka! =) Fortsätt så med att träna varje dag =)



Det kommer gå så bra så, du är ju bara bäst så =)

2008-06-11 @ 10:49:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0