Skit också!!!

Låg i sängen, jääätte trött. Men tror inte näsan ska börja klia och bli täppt och halsen irriterat torr ? Jo, självklart. Jag har ju inte alls en tuff dag framför mig imorgon. nej då, Jag ska ju bara upp tidigt, göra mig i ordning, Packa det sista, ta mig in till stan, Götgatan 24 och rigga upp min arbetsplats inför måndag. Sen ska jag hem igen för att ta fixa naglar för att sen åka in till stan igen och skriva papper med Face. Jag som skulle behöva en dag i sängen vilandes för att bli av med den här jääävla förkylningen som absolut inte kunde kommit mer fel än så här. Gaaah! Dåere fan droppen att kroppen själv sätter krokben för sig och inte låter kroppen få vila under natten. Suck!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0