En bra dag..

image2007Äntligen är denna braiga dag slut. Jag är rent av slut idag. Började jobba kl 8.00 och kom hem nu. Har haft att göra idag. ROLIGT! Men vill ha ännu meeeer att göra hihi. Ska blanda lite dricka och lägga mig i min härliga säng och glo tv nu tänkte jag. Hmm, eller ska jag hoppa i duschen först kanske. Näää, jag orkar inte. Jag tar det sen. Måste fasen bara lägga mig en stund! Försöker planera in nåt på lördag. men ja.. just nu är det inte läge.... fan! Vill ju verkligen. Tungt att sitta hemma när jimmy gottar sig hela tiden hehehe. Aja. Mitt val.. Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: maria

Jaaaa =)

2008-03-05 @ 20:10:52
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0