Morrn

image2062Redag torsdag igen. snacka om att tiden bara springer iväg. Sjukt fort! Fan va skönt! Jag har gått ner det kg jag gick upp under påsken å ett till =) Kan ni tänka er!? Påmåndag är det invägning igen. Fast jag ska fuska lite på Lördag. Har ju lovat tjejerna middag på greken då. Å alcohol haha. Aja. kanske går upp nåt kg då men det är väl bara att kämpa vidare. Som alla säger "man måste unna sig ibland" Det var ju inte ens meningen att jag skulle gå på det här nu. Jag hade ju räknat med snabbare nedgång. Men men, huvudsaken jag fortsätter att gå ner och INTE går upp igen! Det gäller bara att inte fastna i det där "måste ha" begäret igen. Börjar man äta sött kan man inte sluta. Så är det så fan. Man borde låta bli! Jaha, väckarklockan fungerade. Men tro så många gånger jag vaknat i natt/ morse och trott att jag försovit mig hehe. jobbigt! Nu ska jag ner till HM först sen ska jag ta en promanad i det fina men iiiiskalla vår vädret.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken snygg blogg du har! =)

2008-03-27 @ 12:12:45
URL: http://ninawikizz.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0