Tillbaka i verkligheten..

image2058Då var man tillbaka hemma i vardagen igen då. Har varit en bra dag på jobbet. Känns som luckorna blir lite mindre ialla fall =) Inte dumt alls ju! Efter påskens synder har jag gått upp ett förbaskat kg igen så nu kör jag på ren kur en vecka till.. å nu banne mig ska jag fan dricka dom där 4 literna om dagen. Då kan hon inte skylla på nåt!! Detta är lite sjukt egentligen.. Jag vill inte leva på soppor hela mitt liv ju! Fast iof har jag unnat mig lite väl i helgen. De två sista dagarna smällde jag i mig allt möjligt som choklad å annat godis. Först höll jag mig ialla fall till nötten.. men ja. Imorgon får Jimmy tillbaka sin älsking nr 1 så då får jag flytta ner till nr 2 igen då.. Suck! Han lär inte lyfta ett finger förutom på sin spelkontroll då förståss. Suck suck suck å meeeera suckar!! Ja, "jag jobbar ju ändå så sent" som Jimmy säger...

Nu blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Godnatt! :)

2008-03-25 @ 23:56:19
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0