Strålande

Vilken härlig dag!
image2160

Klev upp i tid och gick till jobbet. Där var det helt tomt där..
Hade en kund och sen gick jag till konsum och köpte frukost till älsklingen som fortfarande låg å sov när jag kom hem. Jag köpte baguett, färskost och melon =) Sen köpte jag sånna vaniljhjärtan också. Så dukade jag upp på balkongen hihi. Massa mys!
image2161

Kim kom lite senare och fixade min fina dator
Tack!
Jag, Jimmy och Kim gick sedan ut och satte oss på uteserveringen vid "greken" (grekisk restaurang) Och njöt av sommar värmen tills vi fick in maten. Mums! fast jag fick ju som vanligt inte i mig så mycket i värmen. Men det är tur det finns doggybag hahaha. Försa gången i mitt liv jag frågar efter det =)

Nu har Kimmen åkt och jag och Jimmy har myst massa =D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som att du haft en toppen dag :-)

2008-05-11 @ 06:21:43
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0