Dumma mig

Varför ska jag vara så här?

Ligger i sängen. Stänger ögonen. Mmm va skönt nu ska jag sova..... Vänder och vrider, hittar ingen skön ställning att somna på..... vänder, vrider, suckar och Tankarna börjar snurra....

•Tänk om det här är sista natten med Tyson.. Jag borde ta upp honom i sängen en sista gång.. Nä lägg av nu, han kommer inte att försvinna.. *intalar mig själv*
•Hur ska det gå på jobber på Torsdag med en halv drogad Tyson? Fast han har ingen jobbig tratt denna gången..
•Borde jag ha bur med mig?
•Jag måste ringa SKK, ARN och Folksam!
•Tänk om han har vattenskalle.. Det går isf också under dolda fel...
•Tänker mig in i ett argt samtal med Tysons uppfödare som vägrar ge tillbaka pengar fast hon sålt en sjuk hund... Tänker på att jag minsann inte ska låta detta rinna ut i sanden utan göra ALLT  min makt för att få RÄTT!
•Kommer jag orka...
•Irriterar mig på jimmy att han inte kan åka och lämna Ty så att han ska slippa vara där ensam hela dagen..
•Funderar på massa skit som jag absolut inte borde ens ha en tanke på som separation, flytt, barn mm
•Jag börjar fundera kring jobbet.. Ekonomi, bokföring, skatt, moms, bokslut mm


Jag hatar när min hjärna sätter igång och tänka på det här viset. Det blir ju bara värre och värre tankar också.. Kan jag inte bara slappna av och ta morgndagen som den kommer?! Nej.. Nu ska man inte kunna sova på en hel natt till och det irriterar mig att andra bara kan somna och ta tag i allt dagen därpå eller låta någon annan ta hand om det åt en.. Gaah
 

Kommentarer
Postat av: susanne

Men du gumman. Hur är det?

Är allt bara skit nu eller? Hoppas verkligen att ni får ett bra besked om Tyson.



Och stå på dej ang uppfödaren, kan inte emma-Lee hjälpa dig annars?

2008-11-26 @ 17:48:05
URL: http://tuttie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0