En evighet

Den här veckan i väntan på att få komma till Neurologen känns som en evihet! Hade aldrig kunnat föreställa mig att han skulle kunna må så här dåligt. Jag tyckte han mådde dåligt när han inte åt ordentligt och när magen pajja hela tiden, när han höll på klia sönder sig av öroninflammationen  men nu... nu lider han ju av smärtan. Usch va hemskt det är att se min lillprins ha så ont. Och inget kan man heller göra. Bara finnas där och försöka se till att han har det så bra som möjligt. Imorse tyckte jag ändå att det kändes lite bättre. Skönt!!! Hoppas det håller i sig! Fick ett paket i brevlådan =) Det var Tysons jul dräkt som han ska ha på julafton om det nu blir någon jul för honom =(.......................

Kommentarer
Postat av: Maria

Men om han har så ont så måste du ju stöta på lite på Albano så att du kanske får komma in tidigare!

2008-11-19 @ 10:46:21
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Men opm ett djur har så himla ont så måste det väl ändå finnas något de kan göra? Tex skriva ut smärtstillande eller något?

2008-11-19 @ 10:59:07
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har han ont Jess så måste du åka in akut med honom, låt inte han gå o ha ont...

Det gör ont i hela min själ när jag ser bilderna på honom...

Ring Albano o säg att du måste ha en akut tid...

Kramar till er båda...

2008-11-19 @ 21:43:56

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0