Festen

Vart lyckad! Jag hade trevligt, det ända som var trist ett tag var det där jäkla singstar, det dödade min party stämning lite granna men men, dom andra tyckte det var skojj så det vara bara att gilla läget hehe Jag då.. gammal och tråkig? slutade dricka vid 24 snåret, kände inte för att dricka mer helt enkelt. Vart trött och kämpade med att hålla ögonen öppna till kl var 3.30 och stängde dörren om mig och försökte sova i allt stojj och stimm. Inte lätt kan jag säga men trött som jag var somnade jag nog till ibland. Sen att det kom inspringades fålk som tyckte jag hade sovit klart och skulle komma upp å parta hade jag lust att slå ihäl just då haha. Vet inte vad kl var när jag hörde att fålk började dra sig hemmåt, nån gång på morgon kvisten kan jag tro, tänkte att nu blir det lugn och ro. Men icke! Det var några få själar som festa vidare.. Vaknade från och till hela nattten eller morgonen och sista gången vid 9.30 beslöt jag mig för att ta mitt pick och pack och dra hem. Å gissa om det var skönt att komma hem!? En gosig Jimmy och en gosig Tyson låg och väntade i sängen så jag kröp ner. Å hinner inte säga så mycke så somnar jag med Tyson liggandes nära mig hihi MYS! Sov från och till hela dagen sen tror jag och et var sååå skönt! Glömde kameran men så fort jag får tillbaka den kommer det bilder från festen =)

Kommentarer
Postat av: Marina

Åååhh! :-( Skulle velat vara med...

Haha! Kul o försöka sova på en av Lindas fester....tihi! Förstår att det inte gick så bra:-)

Men vad kul att ni hade kul. Kram!

2008-11-10 @ 10:20:25
URL: http://mamasmurf.bloggspace.se
Postat av: Marina

Tror vi kommer ner på torsdag till och med om Micke får ledigt.

2008-11-10 @ 10:39:20
URL: http://mamasmurf.bloggspace.se
Postat av: Marina

Vi kommer ner på kvällen på torsdagen isåfall. Micke slutar vid fyra. Men vi tänkte kanske åka in och hälsa på vid Zinken på fredagen. Om du är där då?

2008-11-10 @ 11:44:48
URL: http://mamasmurf.bloggspace.se
Postat av: Marina

ok. Men då hörs vi i veckan:-) Kram

2008-11-10 @ 12:00:09
URL: http://mamasmurf.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0