Modell för en dag


I dag har jag varit ute och tänkt på annat! Jag har haft en kul dag! Jag, Jana, Annika och Katarina var på "modell för en dag" Vi skulle komma osmnkade och ingen styling i håret och ha med 3 ombyten. Sminket tog högst 10 min. Å den var inte den bästa, håret ja... det vart som det vart haha och det var ingen som helst ordning och personalen inte speciellt trevlig. Men det var en skojjig dag med dessa söta tjejer:

Här kommer bilder =)

Annika


Jana


Jag


Katarina

Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det var värkligen super kul. Och det var kul o träffa er oxå =)

Å hoppas allt löser sig för dig nu, det är inte kul då det blir problem med dom man älskar. Tro mig jag vet, jag är upp vuxen med alla sorts djur och har vart med om mycket med dom <3

Kram ^^

2008-11-30 @ 21:52:46
Postat av: Jana

Vilka snyggingar!!wow!!;-)

2008-11-30 @ 22:09:42
Postat av: Linda

Vad fin du är gumman! Vilken kul grej! Det där kan du behöva... Tänker på dig! Stor kram

2008-12-01 @ 07:35:37
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Får jag fråga var du gjorde detta? Har hört klagomål på en annan studio så jag är nyfiken på om det är samma, tråkigt att personalen var otrevliga men bilderna var fina tyckte jag=)

2008-12-01 @ 14:40:19
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0