Party time

Nu sitter jag här fördig och fixad 2 timmar innan jag ska åka, soom vanligt haha. Jag blir så stressad när jag ska i väg så jag kan aldrig vänta in till sista sekund för att göra mig i ordning och gå. I stället gör jag mig klar alldeles onödrigt förtidigt och vet sen inte vad jag ska hitta på tills jag ska iväg. Försöker lyssna på lite upppiggande musik för att komma på rätt humör. Drogs ner lite av en orsak som jag inte kommer att ta upp men det känns bara tråkit och jag blir lika besviken varje gång. Så blir man så där barnslig och tänker "att jag minsann ska ge igen med samma mynt" fast grejjen är att jag är inte sån. Skulle önska jag kunde göra så men jag är inte sån. Bara ibland när det gäller mini saker hahaha. Efterssom jag inte hade annat för mig och har en tråkig pojvän som bara ligger framför tvn och slappar ;) så umgicks jag lite men min kompis kameran hahaha *tragist* Så bjuder väl på lite "före bilder"


Min party outfit... Eller ja, nåt jag grävde fram ur garderoben. Måste ju använda kläderna nång gång hehe. Sen kom Tyson med på ett hörn där med hihi Jag ska föressten på födelsedags fest hos Linda, hon fyller egentligen inte år förns den 12e men efterssom hennes fest alltid krockar med Hasses firande så tog hon det en helg tidigare för MIN skull. Det var tydligen jätte många som inte kunde komma just den helgen.. Känner mig lite skyldig men det var ändå hennes val?! Jag var ialla fall på jätte party humör innan men jag ska försöka komma dit igen hehe.

Skål och ha en bra kväll. kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygging!! Hoppas du får en jättekul kväll, det behöver och förtjänar du! Stor kram

2008-11-08 @ 17:48:32
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0