Snö kaos!

Godmorgon på er.

Nu är vintern här på riktigt. Usch! Jag vill inte ha vinter! Kallt som fan och så blir man helt depp av mörkret. Jag avskyr vintern nästan mer nu när vi har Tyson. Han är inget fan av varken kylan eller snön. Han kan ju knappt gå ute i snön så liten han är. Å han fryyyyser stackarn! Fast att han har kläder på sig. Tur man har en stoor jacka där han också får plats hihi. Jahopp, det är jobb idag. En lång dag framför mig. Börjar 11 och har sista kunden kl 17.30. Jag hoppas att vet hör av sig idag om magnetröntgen tid! Även om han mår bättre, är piggare, äter och dricker så går han fortfarande snett och vi vill kunna utesluta att det är något allvarligt fel på honom. Nu kämpar vi med öron droppar varje dag igen och hoppas på att det är det som är felet!


Titta så vacker vinten kan vara!

Så vacker är den inte när man tittar ut genom fönstret!



Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Kristina-Novemberfru

Ja vintern kan vara riktigt fin:)

Kram

2008-11-24 @ 09:57:20
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: fredriqa

stackars lilla pyret...vad mycke krångel det är med han...hoppas allt löser sej för er snart.

Så jobbit med all snö, fiffen får kramp hela tiden och kan inte gå. Samma för tyson anntar jag?

Ha d så bra

2008-11-24 @ 19:22:17
URL: http://.fredriqa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0