Vilken natt :S

Här sitter jag med lilleman som fortfarande är helt vinglig... Knappt sovit en blund. Jag är jätte rädd att han inte kan hålla värmen, han ligger tätt intill mig med filten över sig. Han har inte kissat sen vi kom hem, knappt ens stått på sina ben. Han bara sover. Hans mage kurrar som bara den, han måtse vara jätte hungrig då det snart är ett dygn sen han åt.
Jag är så jävla orolig ska ni veta!


01.50 Nu värmde jag kyckling till Ty och han har aldrig glufsat i sig på det viset, han är verkligen JÄTTE hungrig, men jag fick bara ge en liten portion i dag så även om han skulle käka en hel kyckling får han inte de. Jag känner mig så elak, han gnyr lite då och då och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.


01.57 Nu piggna han på sig en hel del efter mat.. Han springer runt längs golvet och letar mer mat, fastnar hela tiden med tratten överallt. stackars liten krake vinklar till då och då! Han blir förbannad på tratten för att han inte kommer åt att klia och när jag försöker hjälpa blir han leksugen och ska leka och jucka som en galning. Han ska då vara tuff även halvt nerdrogad med tratt hehe. Men, jag är fortfarane jätte orolig även om det känns lite bättre nu...


02.02 nu ligger han tätt intill mig i sin filt igen.. Ska försöka få honom att sova

Kommentarer
Postat av: sandra

Naaaw stackarn!!

2008-10-23 @ 11:08:52
URL: http://alellah.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

Usch vad jobbigt :-( Hoppas han mår bra snart lillen!

2008-10-23 @ 21:48:09
URL: http://metrobloggen.se/emmalee

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0