Bokföring...

Blä! Det är sååååå trist med bokföring! Jag har just varit i centrum och köpt ny pärm så att allt är fixat inför mötet med E (revisor) Jag har sorterat och kollat så att allt är rätt och på "mitt sätt" är det rätt sen får vi se vad E säger om vi måste sitta och göra om hela bokföringen eller om den duger som den är hehe. Jag hoppas att det inte behövs göras nåt =S Det visar sig på tisdag nästa vecka antar jag. Det känns ialla fall bra att äntligen få reda på om det jag gör är rätt eller inte!



Det är ju snart slut på 2008 och det ska göras bokslut... Vad nu det betyder hehe. Sen ser jag fram emot det nya året att "börja om" på. slippa dubbla hyror mm.

Kan vi ine hoppa över dom här sista månaderna och börna på 2009 imorgon??

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0