sköna lördag...?

Det är ganska skönt att vakna upp med en glad och sprallig liten söt sak som blir överlycklig för att man äntligen öppnar ögonen hehe. Ja och tyson på morgonen... Mys! Fast den senaste veckan har det varit allt annat än mys! Jag har försökt få i honom sina örondroppar och trilskats med maten... igen. Jag är så trött på det här! Kan han inte bara vara normal och äta och dricka normalt? Ska det verkligen behöva vara så här??? Vi har betalat massor för att få honom hem till oss, så får vi bara betala mer och mer på ständiga vet besök och dyr special mat.. Men det värsta är oron! Att hela tiden behöva gå och vara orolig om han ska äta eller inte, om han är uttorkad, om han växer om och om och om. Jag älskar verkligen Tyson, men många gånger kommer tankarna att lämna tillbaka honom för det tar verkligen på mig att gå så här! =( Tror att det är första gången jag vågar ens erkänna mina tankar för mig själv. Men som många säger så har det väl börjat är det mycket möjligt att det fortsätter... Å det där med rena linjer fattar jag mig inte på! Vadå? Är han inavel??

Nä, usch!

(Försöker tänka på annat) Ikväll blir det fest.. Just nu när tårarna hänger på en skör tråd har jag ingen större lust. Men samtdigt tror jag det är bra för mig att komma hemmifrån och tänka på annat. Det kan ju faktist bli kul. Bara jag kan slappna av! Om 1,5 timme ca kommer Linda med nya bilen och hämtar mig. Ska bli kul å se den omtalade bilen. Sen åker vi till henne och fixar oss för kvällen =)



uppdatering

Bilen var jätte fin och jag hade en super bra och rolig kväll! Tack Linda!♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Han behöver inte vara inavel bara för att det krånglar åt honom, men det brukar rätt ofta vara så att om de varit sjuka när de är små så hänger dem med. Men å andra sidan, med den uppfödaren så vet man aldrig, kan vara inavel..

2008-09-13 @ 20:51:18
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Täntke just den tanken som Maria skrivit.

2008-09-17 @ 10:59:58
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0