Vart tog solen vägen?

Det var ju så skönt i solen i fredags och lördags. Men vart tog solen vägen? Jag vill inte gå mot mörkare och kallare väder! Jag vill ha mer sommar, sol och värme! Tyson tycker inte om kylan! Han bara skakar stakarn! Tur han har sin tröja iaf =o) Idag träffade han två 8 veckors valpisar. Dom var så underbara och nästan större än Ty hehe.. =/ Just nu går det ganska bra med honom! Han äter bättre och är pigg och glad och bajsar som han ska. Men nu är vi också stenhårda!!! Inte en smaskens bit! Det är bara i/d foder och torsk som gäller! Jag vågar inte testa för jag vill att han ska må bra, växa och bli "stooor" och stark!

Imorgon blir det uppstigning ganska tidigt. Ska till Lucilla och fixa lite annons material och så ska vi till ikea och leta lite möbler till salongen så att vi kan fixa den perfekta salongen hehe. =)

Bjuder på en bild hemmifrån Lucilla. Tyson och Hugo busar

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja det kan man undra, fast vi har faktiskt haft sol idag, hela da´n. =) Det är man ju inte bortskämd med direkt.

2008-09-23 @ 21:15:38
URL: http://alellah.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej Jessica!

Jag har tydligen kompisar som vill fixa naglarna hos dig,och en kommer ju till dig idag, Ann :D

kramis

2008-09-25 @ 07:05:41
URL: http://rosarum.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0