Dagen gick bra

Riktigt bra för att vara ärlig! Det är så roligt när man har att göra. Dagen går såå mycket snabbare då. När jag kom hem var det tomt och tyst och mörkt hemma.. Så tänder jag lampan och ser Tyson ligga ihop krupen som en rädd mus och skakar. Stackarn! (det är byggarbere i huset så det låter som fan.. mörkt å ingen hemma) När han såg att det var jag som kom vart han såååå glad. Jag bytte skor, tog på Ty en tröja och koppel. Så gick vi en 30 min promenad tillsammans. Han pinnar på som bara den med sina små ben så jag nästan får småspringa brevid.. snabbt går det iaf :) Jag har inte skött maten riktigt som jag ska idag.. Men de är fortfarande bättre än det har varit! Mycket bättre. aja, nu är det sista kissningen för Ty för idag.. Sen blir det sov time. Kudden väntar :O)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0