Skit morgon!

Blir väckt kl 6 av att Jimmy håller på och knapprar på sin mobil. Så hör jag hur Tysons mage låter och kan inte somna om. jimmy går upp och jag ligger kvar och tycker synd om Tyson medan jag maserar hans mage. Efter en stund går jag upp med Tyson för att Jimmy skulle gå ut med honom.. Ne, han har "tyvärr" inte tid.. Så jag fick sätta på mig kläderna och gå ut. Nu har jag hela morgonen stått och försökt mosa mat och tryckt i Tyson med spruta efterssom han inte äter på morgonen men förjäves. Hålen i sprutan är för litet. Gaah!!  Så nu ett sista försök med hundmat som jag vet att Ty vägrar äta. Men jag måste ju för hans mage låter som en en gammal motor utan ljuddämpare :( 

inge kul att börja dagen med tjaffs! Men ska det vara så här?

Kommentarer
Postat av: Linda

nä de ska inte vara så. !!!

2009-04-14 @ 13:50:45
URL: http://buddylinda.blaggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0