To day is the day!

Jaha.. nu är det slut på att misshandla sig själv! För någon dag sen kände jag bara att jag är så jävla trött på mig själv som inte kan skärpa mig med mat och träning. Jag känner på kläderna att jag gått upp mer igen och idag ställde jag mig på vågen...

Jag är ett kilo ifån min BIG NONO vikt. FAN! När jag för ca ett år sen gick på canbridge vägde jag över den gränsen och sa till mig själv att aldrig mer!
Så nu jävlar!!!

Tänkte berätta lite hur jag tänkt..
Alla ni som känner mig vet hur jag fungerar.. Allt eller inget. Nu är det ALLT!

Så här är det:
Inget socker!
Jag ska äta kolhyderat snål mat, alltså, Kött, fågel och fisk med grönsaker.
Tanken är att jag ska träna varannan dag 1 timme. Då kan det vara promenad, simmning, gymma eller crosstrainer träning här hemma.

Tänkte börja med att dricka mina canbridge soppor jag har kvar och få en rivstart så att säga.. Datumet har precis gått ut så jag lär väl dricka dom nu innan dom är odrickbara.

Lägger upp min vikt och längd för att ni ska ha lite koll på mig haha
167cm
69kg

Målvikt 60kg

Hanne... Nu kör vi så det ryker! Inget mer maskande!

Kommentarer
Postat av: Hanne

tumme upp för oss duttiga töser:) nu kör vi bruttan!!!

jag stog precis på min BIG NONO vikt i morse... nu jäälar:)

2009-04-20 @ 10:19:02
Postat av: Linda

Jag tror på er tjejer!

2009-04-20 @ 10:25:45
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Linda

Ett tips är att bli medlem på Friskis & Svettis community http://www.friskis.com/sv

Där fyller man i hur mycket man tränat och vad, man kan även fylla i mått och vikt där. Då får man lite överblick. Man kan lägga upp delmål där som man vill uppnå och så räknar sidan ut hur mycket du har kvar osv... Ett tips!

2009-04-20 @ 11:13:15
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Linda

tycker det låter bra. jag vägde mig själv idag och kom fram till samma sak. hehe. nu gäller det. Det är varmare ute och lättare att promenera. =) lycka till. jag tänker på dig. kram kram

2009-04-20 @ 12:09:31
URL: http://buddylinda.blaggspace.se
Postat av: Jennie

Klart ni kommer lösa det. Gå inte ut för hårt bara så att du tröttnar. Det är väldigt lätt att göra det. Hehe det har jag märkt tidigare gånger då jag försökt gå ner med hjälp av pulver och liknande.



Får man fårga hur lång du är coh vad du väger? Hade varit så roligt att följa hur det går för dig. Jag la ut min vikt och längd på min blogg för då vet jag att andra ser och då ver jag att som den tävlingsmänniska jag är så måste jag lyckas :D. Tänkt elagt ut en kroppsbild också men så modig var jag aldrig!



Kram

2009-04-20 @ 15:36:42
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0