vilken härlig daaag!

Jag är alldeles glad i kroppen hihi, Vilken otroligt härlig vår dag vi haft idag!

Sitter nu hos Mamma och skriver.. smet ifrån köket då allt gick åt skogen haha ;) Vi försökte oss på att göra choklad mousse. Försökte smälta chokladen då det kommit vatten i. Men den blev bara konstigt segt. Så skulle det ringlas figurer till dekoration med en seg choklad röra.. hahaha. Försök med de ni haha. Det gick INTE. Slutade med att vi fick spritsa ut det.. Nu får vi se om det ens stelnar hahaha. Det var bara att börja om från början :S

Iaf så har vi haft en underbar dag ute i solen. Jag och Tyson har rejsat som galningar i gräset, varit ute på promenader och myst i solen. Hoppas hoppas hoppas detta väder fortsätter hela helgen!

Bilder kommer när jag kommit hem om jag inte snor mammas kamera imorgon och fotar lite :)

Kommentarer
Postat av: lisa

Okej, tack så mycket :) du har ingen tid på måndag den 20e ca klockan 15, eller 14:45?

2009-04-10 @ 20:47:50
URL: http://dontcallmebaby.webblogg.se/
Postat av: lisa

super tack :) ses den 20e

2009-04-10 @ 23:22:21
URL: http://dontcallmebaby.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0