Hatar att vänta

Nu sitter jag och väntar igen.. Tycker det är det ända jag gjort idag.. Vänta, vänta å vänta. Jag sitter redo med träningskläderna på för jag och Hanne ska till Sats för att provträna.. hehe Jag har ju tränat i deras lokaler förut fast då var det Wordclass Men det behöver ju inte dom få veta hihi..

Var ute på en promenix med ty nyss, det vart väl en 25 minters denna gången.. Vi träffade massa "vovvisar" Det är super kul, synd bara att alla ska vara så förbaskat stora.. Kan ju inte leka dåå :(

Kommentarer
Postat av: Linda

hm kanske är så...

men du verkar ha kommit igång med träningen ordentligt du...jag blir lite avis på all ork du har. men jag är snart där jag med. =)

kram

2009-08-16 @ 20:14:10
URL: http://www.buddylinda.bloggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0