Helgen

Ja, helgen började ju som sagt lite konstigt.. Vart ju kanoon förkyld på 3 min i fredags kväll när vi stressade runt men jag har 2 teorier.. antingen fick jag en allergisk reaktion eller så kan det ha varit ACn i bilen..

Efter att vi handlat så åkte vi och plockade upp Marina som var så lycklig att hon var barnledig och ville ut och ta en öl.. så vi åkte hem och lämnade bilen och satte oss i Bagis på krogen och käkade sallad och linda och Marina drack en öl. Jag mådde ju kasst så jag skippade ölen, men ändå fick jag visa leg när vi skulle in haha. När vi kom hem fanns det inte mycket tid kvar att städa och fixa iordning lägenheten på direkt, vart ju ganska bums i säng.

På lördags morgonen var det inte alls så farligt, lite täppt i näsan var allt. Men sen kände jag ingenting.. lite trötthet möjligtvis. Hela lördagen fixade vi inför festen, städade, handlade det sista, skar upp allt vi skulle bjuda på (Å det var inte lite) Å stressade livet ur oss å ändå hann vi så klart inte färdigt innan gästena kom. Men jag tyckte inte att det var så farligt, det var ju inte kungen och drottningen vi hade fest för precis.. Gästerna hade trevligt, jag gick och fotade och fixade och Linda och Marina som fick hoppa in som hjälp i köket fixade fördrinkar och snittar. Jag var nog inte en så bra festfixare efterssom jag gjorde Linda besviken och pajjade hennes kväll skulle jag tro men ja.. Det ade varit bra om jag förstod att jag behövdes! Men men, nte mycket jag kan göra nu.. Trist bara!





Ialla fall hade alla trevligt, vi drack och smaskade och hade skojj hela kvällen tills kl vart kring 1 någongång så började fålk vilja dra sig hemmåt och några ville ut och röja vidare och i det gänget vart jag med.. (skulle kanske stannat och städat efter festen då istället så åter igen var jag en dålig fest fixare) Men men, vi hamnade iaf på East och fick gå före i kön men det var väl inget höjdar ställe då jag ville skaka rumpan på dansgolvet som inte fanns hehe. Det stängde vid 3 tiden men jag och Hanne ville inte dra hem utan försökte från East ända till Centralen hitta en taxi som kunde ta oss till Patricia men förgäves.. Det slutade med nattbussen hem med ont i fötterna i stället. Väl hemma gick jag ut med Ty och hoppade i sängen.. Skönt!

Imorse hade jag lite ångest efter att ha messat med Linda som var besviken på mig.. Jag och Jimmy åkte in till Tattoo mässan som var en flopp. 100 kr kostade det att gå in och det fanns inte mycket att se där! :O( Så vi tog en promenix i stället. Vi började ju Södra station å gick mot Mariatoret oc sen ner till munchenbryggeriet och mässan. Gick sedan ner längs vattnet mot slussen och satte oss vit vattnet och käka glass. Sen vidare genom gamla stan och drottningatan å till Centralen. Så det vart en ganska bra promenad. Sen vart det em och käka pizza det var den promenaden det hehe..



Ikväll har jag och Jimmy sett Yesman men jim Carrey och bara latat oss.. Sen har jag skickat alla bilderna från festen till Linda via mail. Snart är det dax att gå ut sista promenaden med Ty och sen dax för sängen igen...

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0