Hurra hurra

Morgonen började ju som sagt väldigt bra imorse och sen vart det gymmet.. Körde crosstrainern 60 min och lite mage i dag bara.. mina muskler klarade inte av maskinerna idag hehe. Har fått massa mess och många som har ringt och grattat mig idag, jätte skojj! Så fick jag en blomma av en kund (Tack S!) Och en liten blomma och ett läppglans av Lucilla :O) Så var jag och käkade kina mat med Linda.. Vart bjuden på efterrätt med oblåsbart ljus eller vad man nu säger haha Gulligt! Å så fick jag ett pressentkort på en kryssning hihi roligt!



 

Kommentarer
Postat av: Oana

Hej hej...hoppas du har fått min sms.....men om du har inte GRATTIS en gång till. Har kommit tillbaka några dagars sen och hoppas vi kanske ska träffas nångång..Kram

2009-09-13 @ 18:04:04
URL: http://nagelforlangning.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0