Svininfluensa?


Igår började dagen med träning.. Det var skönt att träna och sen gick jag jag hem och åt, duschade och fixade lite hemma.. Jag packade och sen åkte jag iväg till jobbet. Fixade Lindas naglar och sen åkte vi hem till henne, hämtade bilden för att fixa allt inför festen ikväll. När vi är på väg mot affären så tar linda fram en godispåse för att vi ska ha nåt att smaska på. Jag tar några godisar och så börjar jag känna att det helt plöttsligt börja klia på halsen upp mot hakan, så får jag strax efter ont i halsen, fast nästan nere i bröstet. Sm att det näsan skulle varit ett hål, jätte obehagligt var det, Sen vart jag täppt i näsan, sen börjar näsan rinna och jag blir svullen och röd i ögonen. Allt detta går Kanon snabbt. Jsg blir KANON förkyld på melan 3-5 min. Kan det vara svininfluensan?


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0