Bodypump...

Bodypumpen gick ganska bra.. Det är väl inte den roligaste träningen men jag tror att det är ganska nyttigt..  Jag kommer ha ONT i morgon gissar jag hehe. Har redan ont i armar, axlar och nacke.. Magen och rumpan börjar kännas lite också haha. Men det är verkligen super skönt att ha kommit igång med träningen måste jag säga! Å det viktigaste är att jag tycker att det är roligt också! Nackdelen är att jag inte kan utnyttja passen som jag hade önskat efterssom passen ligger på eftermiddagarna  när jag jobbar :S På morgonen kl 7 har dom pass så jag får väl gå upp tidigt å gå på dom antar jag... Jag ska väl inte gnälla på att jag ar jobb egentligen men ja.. Det hade ju varit roligt om jag kunnat gåpå passen ibland...

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0